Informacje ogólne
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację przez Klienta postanowień niniejszego Regulaminu i jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i przyjęcia do wiadomości informacji w nim zawartych.
- Regulamin Sklepu internetowego stanowi integralną część każdej zawartej umowy sprzedaży dokonanej przy pomocy Sklepu internetowego narty-online.pl.
- Przedmiotami transakcji zawieranych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem są produkty, o których informacja znajduje się na stronach internetowych Sklepu z zaproszeniem do składania ofert.
- Ogłoszenia, reklamy, cenniki produktów oraz inne informacje dotyczące produktów zawarte na stronie internetowej Sklepu obowiązują na terenie Polski i nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a należy je traktować jako zaproszenie do składania zamówień celem zawarcia umowy sprzedaży rzeczonych produktów.
- Ceny znajdujące się w systemie są cenami detalicznymi, stanowią one jednak jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 kodeksu cywilnego i nie stanowią oferty w myśl art. 66 ust. 1 kodeksu cywilnego.
- W wyjątkowych przypadkach Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu bądź też wycofania towaru z oferty.
- Zawarcie umowy sprzedaży następuje z chwilą pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez Klienta na liście przewozowym przesyłki, lub osobistego odbioru w siedzibie Sprzedawcy po uprzednim umówieniu terminu odbioru, w takim wypadku moment zawarcia umowy sprzedaży następuje z chwilą podpisania dokumentów wydania towaru przez Klienta w siedzibie Sprzedawcy.
- Nazwy producentów i marki fabryczne, loga firmowe oferowanych produktów należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach Sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
Zamówienia.
- Sklep internetowy przyjmuje zamówienia poprzez stron www.narty-online.pl
- Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu podawane są w złotych polskich PLN (brutto).
- Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronach internetowych Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
- Złożenie zamówienia nie jest równoznaczne z jego przyjęciem. Sprzedawca może odmówić realizacji zamówienia, także bez podania przyczyny.
- Każde zamówienie złożone w Sklepie musi zostać potwierdzone przez Sprzedawcę pocztą elektroniczną. W tym celu niezbędne jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail w formularzu zamówienia.
- Zamówienie może zostać anulowane przez Sprzedawcę w przypadku braku możliwości potwierdzenia telefonicznego lub braku odpowiedzi na potwierdzenie wysłane pocztą e-mail do Klienta. Sprzedawcy przysługuje prawo do potwierdzenia otrzymanego zamówienia w terminie 7 dni od daty jego otrzymania.
- Konsekwencją niepotwierdzenia zamówienia przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w ust.6 jest to, że nie będzie ono realizowane.
- W potwierdzeniu, o którym mowa w ust. 5 Klient otrzymuje informację o:
- istotnych właściwościach świadczenia i jego przedmiotu, cenie lub wynagrodzeniu obejmujących wszystkie ich składniki, a w szczególności cła i podatki,
- zasadach zapłaty ceny lub wynagrodzenia,
- kosztach oraz terminie i sposobie dostawy,
- treści niniejszego Regulaminu.
- Informacje, o których mowa w ust. 8 powyżej zawarte są wprost w potwierdzeniu zamówienia lub, jeżeli nie wykazują cech szczególnych dla danego zamówienia, w treści Regulaminu.
- Wiążąca dla stron transakcji jest cena podana przez Sprzedawcę w potwierdzeniu zamówienia uwzględniająca wszystkie rabaty, koszty przesyłki oraz inne koszty jeżeli są konieczne dla realizacji zamówienia. Inne koszty zależą od sposobu realizacji zamówienia wybranego przez Klienta.
- Na żądanie Klienta do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT. Dokument ten jest wysyłany razem z przesyłką.
- Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu lub wycofać złożone zamówienie pod numerem telefonu +48 502 540 963 wyłącznie do momentu wystawienia faktury VAT. Zmiana zamówienia powinna zostać zaakceptowana przez Sprzedawcę. W przypadku braku akceptacji zmiany przez Sprzedawcę w ciągu 3 dni roboczych, przyjmuje się, iż zmiana została zaakceptowana.
- Ceny produktów mogą ulec zmianie (np. w przypadku zmian kursu walut, ceł, podatków i innych elementów cenotwórczych, na które Sprzedawca nie ma wpływu).
- Jeśli zmiana cen dotyczy produktów już zamówionych przez Klienta Sklepu a przed potwierdzeniem zamówienia przez Sprzedawcę, Klient jest o tej zmianie informowany droga mailową i może przystać na zamówienie ze zmienioną ceną wysyłając wiadomość e-mail na adres: kontakt@narty-online.pl z tematem „Potwierdzenie” i powołanie się na w/w mail Sprzedawcy lub złożyć nowe zamówienie ze zmienioną ceną. W przypadku braku akceptacji zmienionej ceny, Klient powinien o tym Sprzedawcę poinformować. W przypadku nie uzyskania przez Sprzedawcę potwierdzenia akceptacji zmienionej ceny do sprzedaży nie dochodzi a zamówienie nie będzie realizowane.
- Jeżeli zmiana ceny nastąpiła po otrzymaniu potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę. Strony zgodnie mogą ustalić zmianę warunków przeprowadzanej transakcji.
- Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki.
- Towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i są objęte gwarancją jakości producenta.
Okres gwarancji zależy od producenta. Jeżeli nabywcą towaru nie jest Konsument, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi zostaje wyłączona na zasadzie art. 558 §1 Kodeksu Cywilnego. - W ramach akcji promocyjnych w sklepie mogą być oferowane produkty na specjalnych zasadach. Dokładna informacja o ograniczeniach związanych z produktem (funkcjonalność, warunki gwarancji, opakowanie) znajduje się wówczas w opisie produktu.
- Rabaty nie sumują się. W przypadku zakupu towaru który znajduje się w promocji lub jest objęty wyprzedażą zawsze ceną właściwą jest cena niższa.
Formy płatności.
- Przelewem – po zarezerwowaniu zamówionego towaru w naszym magazynie, wysłany jest e-mail z numerem rachunku bankowego. Jak tylko pieniądze wpłyną na nasze konto, paczka jest pakowana i wysyłana.
Realizacja zamówienia
- Termin realizacji zamówienia uzależniony jest od stanu magazynowego towaru w kraju, stanu magazynowego towaru w magazynie producenta, formy płatności, terminu wpływu płatności na konto bankowe Sprzedawcy. Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas dostarczenia przesyłki przez firmę kurierską.
- Każdorazowo Klient zostaje poinformowany o planowanym terminie dostawy drogą telefoniczną lub na adres e-mail podany w zamówieniu.
- Zamówiony towar jest wysyłany za pośrednictwem firm kurierskich. Koszt przesyłki uzależniony jest od masy i gabarytów zamawianych towarów. (szczegóły zawiera zakładka DOSTAWA).
- Zamówiony towar wysyłany zostaje pod adres, który podany został w formularzu zamówienia.
- Nieprawidłowo wypełnione formularze zamówienia nie będą rozpatrywane.
- Sprzedawca realizuje przesyłki wyłącznie na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej. Zamówienia złożone przez Klientów z krajów UE będą rozpatrywane indywidualnie.
Zwroty towarów
- Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 r. „ O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny ” (Dz. U. nr 22 poz. 271 z późn. zm.). konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, liczonym od dnia wydania zakupionej rzeczy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot zakupionego towaru (wyłącznie w oryginalnym opakowaniu) powinien nastąpić niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie czternastu dni po uprzednim uzgodnieniu ze Sprzedawcą.
- W razie odstąpienia od umowy, umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. Każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, dostarczony w oryginalnym opakowaniu, nie noszącym śladów użytkowania. W przypadku niespełnienia powyższego warunku sprzęt nie zostanie przyjęty. Dopuszczalne jest jedynie otwarcie opakowania w celu o